keskiviikko 10. elokuuta 2011

10.7.2011! Skannauksesta sekaisin!

Ainoa jota innolla odotan on riistakuvaus kuusamossa tässä 2kk sisällä,, siellä voi nähdä susia, karhuja 98% varmuudella ja tietenkin haaskalintuja, korppeja, maakotkia, yms..
Sain hommakseni skannata paikallisen seuran arkiston ja kuvia riittää, kuin olisi viljasiilossa.
Ensimmäisen mapin skannaaminen on mennyt tähän asti hyvin, kuvia tähän mennessä on digitaalisena noin 178kpl.   Skannaaminen ei ole tarkoitettu hätäisille “sormen-naputtajille” vaan hartaasti odotteleville ihmisille, kuten minäkin olen, pystyn keskittymään täysillä hommaan, ja en voi jättää kesken, kyllä tässä ollaan sen verran jo uurastettu…
Objektiivi uutisia on, että Nikon julkaisi uuden Nikkor 50mm f1.4G, se kakkula on todella valovoimaisuuden esikuva, jonka perään monet Nikonilaiset kuolaavat kieli pitkällä..
Itse olen aikonut loppukesän aikana päivittää oman Nikkor 50mm f1.8D:n Nikkor 50mm f1.8G:ksi!
Olen ollut todella tyytyväinen minun “työhevoseeni” Nikon D200:seeni!
Arvostan kameralta kestävyyttä, pölyä ja sadetta vastaan on tiivisteet joka nappulan takana!
Kuvia viime lokakuulta on noin 30 000 kertynyt otetuksi, mutta ei tietenkään kaikki oo olleet kelpoja!  Roskis on harvinaisen tuttu painike, suoraan vasemman peukalon tietämissä!

Mutta, niille ihmisille kesän jatkoa joilla on lomat, minä vaan paiskin täällä töitä!
T: Antti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti