keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Kuunteluoppilaana Hämeen Matkailun Oy:n tiloissa 19.9.2012..

Heipparallaata teille Kamerablogini ja Matkailublogini lukijoille!

Tänään oli ensimmäiset Venäjän tunnit, eilen illalla vielä minulla oli hirveät ennakkoluulot sitä kohtaan, mutta kun tunti alkoi, en nyt tässä ihmettele enään että jopa tekstasin omalle äiteelleni että tämä onkin paljon kivempaa kuin ennakoin..




No ekat hyppytunnit olivat tänään, koska nuo ATK/tietotekniikan olen saanut hyväksiluettua,, toisaalta tykkäisin olla mukana, mutta pystyn tekemään niinä aikoina omia hommia, etä-tehtäviä jotka on ns. rästissä, videoprojektien editointia jotka olen tänään kironnut jo tsiljoonaan kertaan, no lopulta editoinnin tuloksena video, mutta kuuluu vain ääni, en tiedä onko syy Ipod:in ja PC:n yhteensopivuutta vai taas sitä samaa vikaa kuin kameroissa, eli väärä tiedostomuoto, en tajuu, kyllä Ipad:in mov toimii,, en jaksa,, mulla menee hermo..

Tämän päivän iltapäivän paras keikka oli kun opettajamme Esko Hentilä vei meidät Hämeen Matkailu Oy:n tiloihin kuunteluoppilaiksi, osin siksi koska me tehdään siitä projekti, minä kuvaan ja Meiju kirjoitti, ja Eero ja Tiina.S videoi, jäi minulle itselleni helpoin eli kuvaus,, huh, liikaa on liikaa, ja editointivaiheessa se tuottaa harmaita hiuksia,, :D   No siellä vietettiin päälle tunti, saatiin hyvää tietoutta, ja tilat heillä oli tosi kivat..





Huomenna on sitten tuon kehitys, kuvat, videot, tekstit yhdistetään ja tehdään "videoksi",, jos sekään toimii, huh...





Onneksi tuo yritys oli sen verran lähellä että asemalle ei ollut pitkä matka kävellä, käveltiin yhdessä opiskelijakolleegani Emily:n kanssa aika haipakkaa rautatieasemalle, oltiin asemalla 15.55, ja junani lähti 16.11 Akaan Toijalaan, ja Emilyn lähti sitten pikkasen myöhempään Hesaan...






T. Antti.K

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti