tiistai 20. marraskuuta 2012

Hotellipalvelut/PP 20.11.2012...

POHJOISET HOTELLISÄÄNNÖT!

Majoitusliikkeiden yleiset varaus- ja peruutusehdot...

-Keitä osapuolia nämä säännöt koskettelevat
 Pohjoisen euroopan hotellien ja asiakkaiden..

-Missä tapauksissa puhelimessa keskusteltu varaus on katsottava  varmaksi eli vahvistetuksi varaukseksi..
Puhelinkeskustelu on riittävä vahvistus


-Mistä mihin hotellivuorokausi on?
 Edellisen päivän klo 14.00 ja seuraavan päivän klo 12.00...

-Selvittele asiakkaan ja hotellin vastuuta varauksesta
 Jos asiakas ei saavu hotellille niin hotelli velvoittaa yhden vuorokauden hinnasta

-Mihin mennessä hotellihuoneen voi peruuttaa veloituksetta?
 14pv ennen...

-Missä tapauksessa asiakkaan voi poistaa hotelllista?
 Jos ei noudata hyviä tapoja, ei maksa laskuja..

-Asiakkaan kaulanauha on kadonnut Hotellihuoneesta. Onko hotelli vastuussa tapahtuneesta?
 Ei ole vastuussa..

-Missä vaiheessa hotelli voi periä asiakkaalta huonehinnan?
 Jos asiakas ei maksa ajoissa hotellihintaa siinä tapauksessa hotelli voi heittäää asiakkaan ulos..

-Selvittele ohjeita miten tulee toimia , jos asiakas aiheuttaa hotellin omaisuudelle vahinkoa?
 Asiakas on vastuussa jos hän tai hänen vieras aiheuttaa hotellin irtaimistolle evervaltaa..

-Selvittele miten tulee toimia, jos Hotellin käytänteistä on aihetunut asiakkaalle haittaa?
 Jos opasteet on huonosti laitettu esille, jos pihamaalla on murtuma asfaltissa, ja asiakas taittaa nilkkansa, on hotelli vastuussa..

-Missä tilanteessa asiakas voidaan poistaa hotellista?
 Jos asiakas käyttäytyy epäsopivasti on hotellin henkilökunnan oikeus esim. soittaa poliisille hakemaan juopunut asiakas selliin selvittelemään tilaansa..

T. Antti.K




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti